Gastenboek
- Home
- Gastenboek
Door op Verzenden te klikken gaat u akkoord met onze Privacyverklaring (AVG)
Heerlijk gegeten
Wij hebben vanavond weer heerlijk gegeten bij de Brasserie. Wij komen hier al jaren en zijn steeds zeer tevreden over de service en de gerechten die we hier eten. De bediening is ook altijd vriendelijk en behulpzaam.
Monique Geurts
Slechte service en afhandeling klacht
We bestelden een schnitzel met frietjes. 10 min later stond deze al op de tafel. 1 hap genomen , zo flauw als maar kan. Ik meld dit aan de serveerster, enkele minuten later staat (ik denk de bazin want voorstellen is er tegenwoordig niet meer bij het schijnt) U heeft een klacht? Ja , het eten is erg flauw geen kruiden/nog zout te bespeuren. Antwoord ' ik heb andere bezoekers gevraagd en deze hebben er geen problemen met de schnitzel, we maken al 20 jaar op deze manier de schnitzel' ik zeg dat kan zijn maar ik heb al vaker gegeten en toen was alles ok. Ik heb er al wat zout over gestrooid maar dat is natuurlijk niet de bedoeling, tevens is de schnitzel als een schoenleer , niet te eten bijna. Reactie van *bazin* O dan eet u zeker veel zout. Ik heb maar wijselijk mijn mond gehouden. A) als je eerst bij anderen gaat informeren hoe het met hun schnitzel gesteld is voordat je bij mij bent komen informeren wat er niet goed is , neem je mij niet serieus. B) hoe durf je te insinueren dat ik dan wel veel zout gebruik normaliter? Nog niet eens gezegd : vervelend voor u niets. noppes nada. Hele slechte service bar slechte reactie op een klacht. Niet voor herhaling vatbaar.
Karoline Onbekend
Slechte gastvrijheid
Vandaag gereserveerd voor 4 personen voor moederdag Bij binnenkomst nog geen vriendelijke goedendag Gevraagd waar we konden zitten en of er buiten plaats was Hatelijke nee niemand die mee liep na de gereserveerde tafel Werd er geroepen vanuit de bar ja daarachter niemand binnen genoeg plaatsen buiten Toen werd er ook nog geroepen ja ga daar maar zitten want er komen mensem voor moederdag of bij t raam als jullie om 5 uur jullie eten op hebben en plaats maken voor andere mensen Terwijl wijzelf ook voor moederdag gereserveerd hebben We hebben bedankt en zijn lekker gaan grieken in echt waar ze wel heel gastvrij zijn
Mirjam Van der wal
Dinsdag 1 maart
Wij hadden vandaag 1maart een reservering staan, echter bij aankomst stond op de deur vermeld gesloten wegen omstandigheden. Bij de bioscoop vermelden ze corona uitbraak maar we hebben geen telefoon gekregen dat dit plaats heeft gevonden. Zeer slechte service en ik hoop dat jullie allemaal op de ic komen met zware corona klachten
Bianca Vroomans
Reservering
Kut tent, we hadden reservering gedaan en staan voor een gesloten deur. Niet eens een afmelding ontvangen.
Kevin P
Familiedag
Paul, Resie, Kenny en team. Dank je voor de goede zorgen en service tijdens onze familiedag. Alles was goed geregeld en het heeft allemaal lekker gesmaakt. Toppie
Arno Limpens
Aete
Na al die weken Weer ouderwets genoten van de allerlekkerste sate die je maar proeven kan. Bedankt Paul en resi voor jullie gastvrijheid.. Tot gauw
Willy en lydia Menten
Veel succes met de nieuwe website!
Wij wensen het team van Brasserie Foroxity heel veel succes en plezier van de nieuwe website! Bij vragen staan wij voor u klaar!